Go to main navigation Navigation menu Skip navigation Home page Search

Other publications

2019
Wahlund, R. (2019). Aktiesparpsykologi. Stock Magazine. 1.

2016
Wahlund, R. (2016). Psykologiska processer sätter krokben för våra beslut. Pharma Industry, 1.

2014
Wahlund, R. (2014). Psykologi bakom konsumentpåverkan. Tidskriften Inblick.

2013
Wahlund, R., E. Lakomaa & D. Dellham (2013). Konsumenter förlåter inte dåligt dataskydd. Debatt­artikel i Aftonbladet.

2012
Wahlund, R. (2012). En rond i Enrons kölvatten. Programbladet för pjäs om Enrond. Stockholms Stadsteater.

2011
Rademaker, C. A. (2011), “Media Selection for Marketing Communication”, SSE/EFI Working Paper Series in Business Administration, No. 2011:4.

Rademaker, C. A. (2011), “Hinders for Eco-friendly Media Selection”, SSE/EFI Working Paper Series in Business Administration, No. 2011: 7.

Rademaker, C. A. (2011), “Advertising Media and the Green Environmental Aspect”, SSE/EFI Working Paper Series in Business Administration, No. 2011: 8.

Wahlund, R. (2011). Hej konsument vad lätt du är att manipulera! Tvärsnitt, 1/11.

2010
Palm, E. (2010). Fondförvaltare ger redovisningen nobben. Balans, nr. 12, 49-51.

2005
Wahlund, R. (2005). Direkt vadå? Portfolio, nr. 6.
Wahlund, R. (2005). Kunderna måste förstå er – och ni varandra! Portfolio, nr. 5.
Wahlund, R. (2005). Förstår DM-köparen vad DM-producenten talar om? Portfolio, nr. 4.

2004
Rademaker, C. A. and Ödlund, K. (2004), “Consumer Complaint Behaviour”, Umeå School of Business, Umeå University, Department of Business Administration V04, Nr. 162.

2002
Wahlund, R. (2002). Artikel i Aftonbladet: en moralfilosofisk analys av ABB-skandalen.

2000
Wahlund, R. (2000). Etik och finanser: handlar det om skurkar och änglar eller … Banco Världen 1.

This website uses cookies. By using this website you are agreeing to our use of cookies and to the terms and conditions listed in our data protection policy. Read more