Go to main navigation Navigation menu Skip navigation Home page Search

Ny bok av reklamforskare på Handelshögskolan i Stockholm

Nina Åkestam är doktorand vid Department of Marketing and Strategy. "Meningen med hela skiten" är hennes första bok.

Åkestam  har arbetat inom reklambranschen och är även föreläsare och skribent. Hon har tidigare deltagit som medförfattare till antologin Mad Women - om kvinnor i reklambranschen.
 Meningen med hela skiten baseras på egna erfarenheter.

" 'Meningen med hela skiten' handlar om en person och en generation som inte riktigt får ihop sina arbetsliv. En generation som hastar fram utan att ha en chans att hinna tänka på de viktiga frågorna: Är det här vad jag borde göra? Vad har jag valt och valt bort? Vad är framgång egentligen, och vad ska det vara bra för?"

Finns boken tillgänglig i biblioteket?

Nina Åkestams blogg»

Library

This website uses cookies. By using this website you are agreeing to our use of cookies and to the terms and conditions listed in our data protection policy. Read more